Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Divat, szex, hétköznapok

Hosszúra nyúlt pillanatok azok, amikor elmélázva nézem az elmúlt gazdasági időszak befektetéseit a gardróbom polcain. Olykor rossz döntésnek bizonyult valami - a fehér kötött, belül bundis, norvég mintás kardigán még az életemben biztosan ismét divatba jön -, olykor pedig megkönnyebbülés, hogy míg kint tombolnak az elemek, addig nekem csak a megfelelő otthoni klímát kell előteremtenem havi gürcöléssel ahhoz, hogy cipőim, táskáim, meg minden egyéb ne menjen veszendőbe. Ja, és közben élek.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Van, ami nem változik, és van, ami csak az igazi arcát mutatja meg sokkal később.

2012.04.14. 03:18 Derlon_Webb

Mondhatnám, hogy az elmúlt napok semmilyen történései mögött ez a következtetéseim áll. Minden ugyanaz. Lótunk, és futunk és mindent megteszünk ezért vagy azért... talán az alapvető emberi civilizáció fejlődésének a záloga nem a tudás gyarapítása, hanem az irigység táplálása? Voltak örömteli pillanatok a héten, azt hiszem lezárhatok egy ügyet, de persze kezdődik egy újabb :-) Mindig így van ez.

Megint beljebb vagyok egy-két holmival, de én kerestem meg rá, és valahogy egyre tisztábbnak érzem, hogy nem igazán fogom élvezni a nyugdíjas lét pihentető pillanatait. Akkor meg minek is gürcölni? Most egy cipő, vagy egy táska, egy új korona – hogy fantasztikus új ételeket ízlelj, a nagyok meg menjenek a sunyiba az életalakító marhaságaikkal.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://derlonwebb.blog.hu/api/trackback/id/tr74419348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pinton 2013.02.04. 00:16:45

Azt hiszem ennek is van valami kézi használati könyve... eddig a kommentet sem engedte.
most igen. tehát itt írók. majd schmittelem a nagyban.
és egyszer majd rájövük hogy mobilról hogy lépjek be úgy a fiókomba hogy írhassak is.

Pinton 2013.02.04. 07:28:39

Tiszta k.o. vagyok. Már írtam az adminnak is. Egyáltalán hogyan lehet egy blogot folytatnni ezen az oldalon? Hol van az "új blogbejegyzés írása" bigyó?
süti beállítások módosítása